A változás egyetlen ellensége a megszokás – 12 tipp, hogy minden megváltozzon!

 

A változás egyetlen ellensége a megszokás

Ki vagy valójában? Mindaz, amit magadról gondolsz, amit ismétlődően teszel: a mindennapi szokásaid, hiedelmeid, gondolataid és érzéseid. Változtass rajtuk, mindig csak egy-egy apró dolgot, és így szép lassan minden megváltozhat körülötted.

Hiszen éppen erre vágysz, nem?

12 egyszerű lépés, amelyekkel megváltoztathatod önmagad és az életed

buddha-509372_960_7201. Csinálj mindennap valami újat, olyasmit, amihez sosem volt időd, bátorságod vagy egyéb ok miatt maradt ki az életedből: mozogj, táncolj, kirándulj, tanulj nyelvet vagy egy új hobbit, kóstolj meg egy új ételt, kézimunkázz, kézműveskedj – legyen az bármi, amihez kedvet érzel!

2. Mi lenne, ha ma másik útvonalat választanál hazafelé, ha máshol vásárolnál be, mint ahol szoktál? Egy új környék új embereket, új találkozásokat, új felfedezéseket hozhat – ezek pedig új gondolatokat és új érzéseket.

3. Vizsgáld felül a kapcsolataidat! Azokat, amelyek visszafognak, hátráltatnak, rossz érzéssel töltenek el, szüntesd meg. Légy őszinte magadhoz!

4. Vizsgáld felül a fogyasztási szokásaidat, reformáld meg az étkezésed! Az elfogyasztott étel befolyásolja a hangulatot is. A helyes étkezési elvek betartásával az egészségeden is javítasz a lehető legkézenfekvőbb módon.

5. Igyál 3 liter tiszta vizet naponta! Már 2%-os dehidratáltság is súlyosan befolyásolja az agyműködést, márpedig tiszta fej nélkül a munkavégzésed sem lehet hatékony, és a döntéshozatali képességed is kárát látja.

6. Miért hagynád, hogy mások határozzák meg, mire gondolj és hogyan érezz? Kapcsold ki a tévét, tedd le a telefont! Semmi lényegesről sem maradsz le.

7. Vezess naplót, hogy tisztába kerülj az érzelmeiddel, hogy nyomon követhesd a változásokat, hogy számot vess a problémáiddal, amelyekre megoldást kell találnod!

8. Tanulj meg néhány stresszoldó technikát, és használd őket nap mint nap!

9. A lomtalanítás nem csak azért hasznos, mert több hely lesz a lakásodban: ha megszabadulsz a kacatoktól, hasznavehetetlen tárgyaktól, akkor a lelkedből is könnyebben elengeded mindazt, ami már idejét múlta.

10. A pozitív gondolkodás azt jelenti, hogy elkötelezed magad: a problémáidhoz konstruktívan állsz hozzá, és mindenáron azt a megoldást keresed, ami mindenki számára a legjobb.

11. Szabadulj meg a korlátozó hiedelmeidtől, amelyekkel előírtad magadnak (vagy mások írták elő számodra), hogyan érezhetsz, mit fogadhatsz el, mi lehetséges számodra. Az Access Bars technika kellemes és célravezető módszere segítségedre lesz.

12. Tarts egyensúlyt az aktivitás és a pihenés között, így lehetnek harmóniában benned a jin-jang energiák. A munkával töltött hosszú órák ellensúlyozására ne sajnáld magadtól az éjszakai pihenést, és időről időre a meditálást, relaxációt sem!

Ennek a 12 lépésnek a betartásával megváltoztathatod az életed és a környezeted – írja a benső iránytű.  A változás csak rajtunk múlik, a sorsunk jobbrafordulásának csak mi állhatunk útjába. Lépjünk egy nagyot! Változtassunk!

SHARE